Fruitella Lyrics – ArrDee

ArrDee – Friuitella Lyrics From English Album Pier Pressure (2022). The latest Fruitella Song lyrics were written by Malita Rice, Yung Lan, ArrDee, and produced by James Maddocks, LiTek. The music video was released on 18th March, 2022.

Cast & Crew:

Album: Pier Pressure (2022)
Singer: ArrDee
Produced By: James Maddocks, LiTek
Written By: Malita Rice, Yung Lan, ArrDee

Fruitella Lyrics

[Intro: ArrDee]
James About That Cheque, Boy!
It’s Tekky!
Ha, Ha, Aye! Aye!
She Likes A Sweet Boy
And I Can Be a Fruitella
Tell Me What You Want
I Get The Mood Setup, Aye! Uhh!

[Verse 1: ArrDee]
Me, I Was Tryna Make A Change (Change)
And Now I’m Seeing Change Through My Wave (Ha)
While You See Me Getting Waved Everyday
‘Cause That’s The Game I Gotta Play, Oh
Now They See My Face On The Pages
They Rate Him
But Where Was They In Days
When I Would Struggle For The Pay? (Nowhere)
It’s Fake And It’s Bait (True)
Still, I Can’t Complain
‘Cause I Came From A Place
Where You Have To Maintain (Hm)
Shawty Wanna See Me Show Face, Okay
I Won’t Stay, No Way (No Way)
I Ain’t Wifing You, Dumpling
Why? Cause I’m A Young King (Haha)
Sees Me On Young Kings
Now She Thinks I Bun Things
It’s True Though (It’s True, Babe)
But I Ain’t Tryna Give Her Clues, Bro
I Love A Little Baddie And
I’ve Fu*ked A Couple Loose H0es (Ha, Ha)
She Don’t Like White Boys
I Slipped Into The Loophole
She’s Asking When I’m Gonna Stop It
Had To Tell Her, “Who Knows?” (Who Knows?)
‘Cah You Froze (Haha)
Yeah! The Pressure Made Your Sh!t Flop (Ha)
These Other Rappers P!ssed Off
‘cah The Kid’s Sh!t Hot (Sh!t Hot)

[Chorus: ArrDee]
Aye! So Tell Me
Who’s Better? (Who’s Better?)
She Likes A Sweet Boy
And I Can Be A Fruitella (Fruitella)
I Won’t Lie To You
Darling, ‘Cause I’m A Truth Teller
Too Clever, Tell Me
What You Want, I Get The Mood Setup
Uhh! Aye! So Tell Me
Who’s Better? (Who’s Better?)
She Likes A Sweet Boy
And I Can Be A Fruitella (Fruitella)
I Won’t Lie To You, Darling
‘Cause I’m A Truth Teller
Too Clever, Tell Me
What You Want
I Get The Mood Setup (Set The Mood)

[Verse 2: ArrDee]
I Get The Mood Patterned (Haha)
You See In Me Some Plain Clothes
I Never Been To Hatton
She Said I’m Sick At Rapping ( Aah!)
I Told Her, “Come To The Booth
And Let Me Show You How A Star Works”
Now She Thinks I’m Sweet Like Some Starbust (Mwah)
This Sh!t Ain’t Always Sweet
The Pain, It Rah Hurts
Always On My Feet Though
You’ll Always See Me Charge Turn (Woi)
So Let Me Turn Up
I’m Jiggy, So I Get Away With Murder (Haha)
She Like Me ‘Cause I Got A Name
She Heard Of (Ha, Fu*k It)
Uhh! Aye! Call Me The Booth Sheller
Freezing Up The Room, I Make A Tune
You Needed Two Sweaters
Never Had A Handout, Grind So I Can Do Better
Tell The Pages Chill With Their DMs
Seen A Few Begging (Bare Begging It)
She Wanna Suck It
‘Cause I’m Sweet Like Some Smarties (hmm!)
I’m Hardly A Husband
The Hardest In The Party (Hardest)
See Me With My Chargie (Yeah!)
Filling Up My Glassy (Huh!)
Glancing At Shawty
I Heard Her Say, “That’s ArrDee!”
(Hey! Hey! Hey!)

[Chorus: ArrDee]
Aye! So Tell Me
Who’s Better? (Who’s Better?)
She Likes A Sweet Boy
And I Can Be A Fruitella (Fruitella)
I Won’t Lie To You
Darling, ‘Cause I’m A Truth Teller
Too Clever, Tell Me What You Want
I Get The Mood Setup (I Set The Mood)
Uhh! Aye! So Tell Me
Who’s Better? (Who’s Better?)
She Likes A Sweet Boy
And I Can Be A Fruitella (Fruitella)
I Won’t Lie To You
Darling, ‘Cause I’m A Truth Teller
Too Clever, Tell Me What You Want
I Get The Mood Setup

[Outro: ArrDee]
Aye! So Tell Me, Who’s Better?
She Likes A Sweet Boy
And I Can Be A Fruitella
I Won’t Lie To You, Darling
‘Cause I’m A Truth Teller
Too Clever, Tell Me What You Want
I Get The Mood Setup
Ha, Ha, Mood Setup, Sweet Boy
Sweet Boy, Fruitella, Ha, Ha
ArrDee, Ha, ArrDee, Ha, Ha

Official Music Video:

“Fruitella” was sung by whom?

ArrDee sings “Fruitella”.

Who wrote the lyrics to the song “Fruitella?”.

“Malita Rice, Yung Lan, ArrDee” wrote the lyrics to “Fruitella”.

Who composed the music for “Fruitella”?

The song “Fruitella” was composed by “James Maddocks, LiTek”.

When was “Fruitella” released?

Release of “Fruitella” song on “18th March, 2022”.

Leave a Comment

close